21:00 FAI ΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ-ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ [work in progress]

08.04 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
21:00 FAI ΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ-ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ [work in progress]

Το FAI είναι μια χορευτική παράσταση που πραγματεύεται τη μορφή και την έννοια των φαντασμάτων, δημιουργώντας ένα φαντασιακό κόσμο όπου διαχέεται η αίσθηση της ύπαρξής τους. Οι performers έχοντας ως εκκίνηση ότι τα φαντάσματα είναι «ψυχές δεμένες στη γη» αναζητούν τη σχέση ανάμεσα στο υλικό και το άυλο σώμα, παίζοντας με τη σχέση του 2=1 και του 1=2. Αναρωτιούνται: Τι είναι φάντασμα; Το φοβάμαι ή το κυνηγώ; Υπάρχουν σήμερα φαντάσματα; Μήπως ο ίδιος ο σύγχρονος άνθρωπος είναι φάντασμα, αποκομμένος από την ψυχή του και παγιδευμένος στο υλικό του σώμα; Έχω ένα σώμα διάφανο ή νοητές γραμμές δεν μ’ αφήνουν να διαπεράσω το χώρο; Υπήρξα ποτέ μου φάντασμα;…

Και μέσα από το ταξίδι τους αυτό, φτάνουν να ντύσουν με μια προσωπική κουρτίνα τις σκέψεις τους αναρωτώμενες… μήπως το φάντασμα είναι ο ίδιος μου ο εαυτός… αυτός με τα πολλά πρόσωπα που τον στοιχειώνουν… ο οποίος μπορεί να με έλκει και να με κυνηγά ταυτόχρονα;

…κάτι υπάρχει εκεί πέρα…
μια άυλη μορφή… πλεγμένη… αιωρείται…
προσπαθεί να διαπεράσει το χώρο…
Μια σκιά… σε παρακολουθώ, με ακολουθεί.
Τι είναι; Φοβάμαι…
Εγώ είμαι το φάντασμα…!
Το κυνηγώ!
Με έλκει!
Εμείς οι δύο είμαστε ένα
εγώ ο ένας είμαι δύο
Αίσθημα ψύχους…
Ενέργεια που διαχέεται στο χώρο
… περιπλανώμενες μορφές…
Ένα σώμα διάφανο
Δεν μπορώ να διαπεράσω το χώρο
είμαι δεμένος! Σε τι;
Υπήρξες ποτέ σου φάντασμα;

Χορός-Χορογραφία Δέσποινα Καπουλίτσα, Βάγια Καπουσίδου, Εικαστική επιμέλεια Σταύρος Παναγιωτάκης, Μουσική επιμέλεια deneb, Φωτισμοί Κώστας Ντάνης, Κοστούμια Κώστας Τραϊανός

This entry was posted in 08-10.04 βδομαδα 2η, 08.04 παρασκευη, installation, χορος. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε